آرمان، بهراد (1394)، بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش مالیات الکترونیک ازطرف مؤدیان مالیاتی برمبنای ادغام مدل تئوری پذیرش و تئوری رفتار برنامهریزیشده در ادارهکل امور مالیاتی شهرستان شهرکرد، پژوهشنامه مالیات، ش 27 (مسلسل 75): 193 ـ 167.
ابلاغیه مقام معظم رهبری درمورد سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی به تاریخ 29 /12/1392
الهی، شعبان؛ عبدی، بهنام و داناییفرد، حسن (1389)، پذیرش دولت الکترونیک در ایران: تبیین نقش متغیرهای فردی، سازمانی و اجتماعی مطرح در پذیرش فناوری ، نشریه چشمانداز مدیریت دولتی، ش 1: 67 ـ 41 .
جابرانصاری، محمدرضا و پارساییان، افشین (1396)، مدلِ ارائه مطلوب خدمات عمومی، با بهرهگیری از دیدگاه مقام معظم رهبری (مد ظلهالعالی)، دوفصلنامه علمی ـ پژوهشی مطالعات قدرت نرم، ش 7: 172 ـ160.
جهانگیری، علی و علوی، نازنین (1385)، بسترسازی برای استقرار دولت الکترونیکی، نشریه فرایند مدیریت و توسعه، ش 66 ـ 65: 53 ـ 42 .
حکیمی، فرهاد؛ مهرکام، مهرداد؛ کریمی، حمیدرضا و اکرم میرزایی، علی (1396)، بررسی مشکلات کاربران در پیادهسازی نرمافزار Eris با استفاده از روش دلفی در ادارهکل امور مالیاتی جنوب شهر تهران، پژوهشنامه مالیات، ش37 (مسلسل 85): 172 ـ 147.
زبردست، زهرا (1389)، عوامل مؤثر بر پذیرش دولت الکترونیک از نگاه شهروندان گیلانی و مازندرانی، پایاننامه کارشناسی ارشد، تهران، دانشگاه پیام نور.
ذکی، مهدی و لایق گیلگو، جابر (1397)، بررسی رضایتمندی مؤدیان مالیاتی از خدمات مشاورهای براساس مدل سروکوال (مطالعه موردی ادارهکل امور مالیاتی شمال تهران)، پژوهشنامه مالیات، ش38 (مسلسل 86) : 75 ـ 51.
سازمان امور مالیاتی کشور (1393)، راهبردهای اصلاح نظام مالیاتی کشور.
سرداری، احمد و اعظمی، محسن (1391)، بررسی عوامل مؤثر بر توسعه زیرساختهای دولت الکترونیک در بخش بازرگانی ایران، نشریه راهبردهای بازرگانی، 19(1): 40 ـ 15.
صمیمی، مهدی (1389)، بررسی تأثیرگذاری شاخصهای ارتقادهندة زیرساختهای فنی و قانونی برای توسعة دولت الکترونیک در ایران با رویکرد دولت به دولت G 2G، فصلنامه مدیریت انتظامی، ش 39: 32 ـ 11.
فقیهی، مهدی و معمارزاده طهران، غلامرضا (1393)، دولت الکترونیک بهمثابه نظام فنی ـ اجتماعی: دسته بندی الگوهای پیادهسازی، سیاست علم و فناوری، 6 (4) :32 ـ 21.
فقیهی، مهدی و معمارزاده، غلامرضا (1394)، مدل توسعه دولت الکترونیک در ایران 1404، نشریه مدیریت فناوری اطلاعات، 7 (1): 142 ـ 125.
قلیپور سوته، رحمتاله؛ منوریان، عباس و الهیاری دوین، ملیحه (1398)، طراحی مدل دولت الکترونیک در چارچوب اخلاقی حکمرانی خوب، فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری، 14(2): 189 ـ 186.
میرکمالی، سیدمحمد و حاج خزیمه، مجتبی (1395)، ارائۀ الگوی اخلاق حرفهای برای معلمان مدارس ابتدایی: مطالعۀ موردی معلمان مدارس ابتدایی پسرانۀ دولتی در شهر تهران، دوفصلنامه علمی ـ پژوهشی مطالعات آموزشی و آموزشگاهی، 5(14): 30 ـ 9.
واعظی، سیدمجتبی و البرزی، زهرا (1396)، جایگاه مفهوم خدمات عمومی در حقوق اداری ایران، دوفصلنامه حقوق اداری (علمی ـ پژوهشی)، س 4(12): 31 ـ 9.
یعقوبی، اسماعیل (1396)، حکمرانی خوب و ارتقای سلامت نظام اداری؛ تبیین نقش دولت الکترونیک، پژوهشهای مدیریت عمومی، 10(37) : 222 ـ 203.
یعقوبی، نورمحمد (1392)، دولت الکترونیک: رویکرد مدیریتی، تهران: نشر افکار، چ سوم.
Adnan, A., Fahmi Zaidi, A., Azlina, A., & Wan Salihin Wong, A. (2016). The Effects Of Perceived Usefulness And Perceived Ease Of Use on Continuance Intention to Use E-Government. Procedia Economics and Finance, 35: 644-649.
Al Balushi, T., & Ali, S. (2020). Theoretical Approach for Instrument Development in Measuring User-Perceived E-Government Service Quality: A Case of Oman E-Government Services. International Journal of Electronic Government Research (IJEGR), 16(1): 40-58.
Al-Hujran, O., Al-Debei ,M. M., Chatfield, A& Migdadi, M. (2015). The imperative of influencing citizen attitude toward e-government adoption and use. Computers in Human Behavior, 53: 189-203.
Betchoo, N. K. (2016). An Insight into the Practice of E-Government: A road Map for Contemporary Public Administration. International Journal of Trend in Research and Development. 3(2): 526-50.
Cho, S., Oh, S., Rou, H., & Gim, G. (2021). Study on Security and Privacy of E-Government Service. In Data Science and Digital Transformation in the Fourth Industrial Revolution ,67-79 .
Elbahnasawy, N. G. (2014). E-government, internet adoption, and corruption: an empirical investigation. World Development ,Elsevier, 57: 114-126.
Gupta, B., Dasgupta, S., & Gupta, A. (2008). Adoption of ICT in a Government Organization in a Developing Country: An Empirical Study. Journal of Strategic Information Systems, 17: 140-154.
Hamner, M., & Al-Qahtani, F. (2009). Enhancing the case for Electronic Government in Developing Nations: A People-Centric Study Focused in Saudi Arabia. Government Information Quarterly, 26: 137-143.
Hung, S., Chang, C., & Yu, T. (2006). Determinants of user Acceptance of the E-Government Services: The Case of Online Tax Filing and Payment System. Government Information Quarterly, 23: 97-122.
Iyer, J. (2020). Factors Affecting Indian Citizens' Intention to Use E-Government Services. IUP Journal of Information Technology, 16(33): 20-41 .
Jacob, D. W., Fudzee, M. F. M., Salamat, M. A., Kasim, S., Mahdin, H., & Ramli, A. A. (2017, August). Modelling end-user of electronic-government service: the role of information quality, system quality and trust. In IOP Conference Series: Materials Science and Engineering ,226(1) :1-10, IOP Publishing.
Janita ,M.s & Miranda, F.j.(2018). Quality in e-Government services: A proposal of dimensions from the perspective of public sector employees. Telematics and Informatics jounal,Elsevier.1-13.
Kamal, M. M., (2006). IT Innovation Adoption in the Government Sector:Identifying the Critical Success Factors. Journal of Enterprise Information Management, 19(2): 192-222.
Lee-Kelley, A., & Kolsaker, L. (2006 (.Mind the Gap: E-Government and EDemocracy EGOV. LNCS.
Lian, J. W. (2015). Critical factors for cloud based e-invoice service adoption in Taiwan: An empirical study. International Journal of Information Management, 35(1): 98-109.
Madzova ,.V, Krste,. S & Ljupco , D. (2013 , June). Egovernment as an efficient tool towards good governance (Trends and comparative analysis throughout worldwide regions and within west Balkan countries). Balkan Social Science Review,1, 157-174.
Maumbe, B., Owei, V., & Alexander, H. (2008). Questioning the Pace and Pathway of E-Government Development in Africa: A Case Study of South Africa's Cape Gateway Project. Government Information Quarterly, 25: 757-777.
Pathak, M., Kaur, G., & Singh, S.(2015). Web Services: An E-Government Perspective. International Journal of Computer Applications (0975 – 8887) , International Conference on Advancements in Engineering and Technology (ICAET 2015):29-31
Park, N., Roman, R., Lee, S., & Chung, J. (2009). User Acceptance of a Digital Library System in Developing Countries: An Application of the Technology Acceptance Model. International Journal of Information Management, 29: 196-209.
Pérez-Morotea , R ., Pontones-Rosaa .,C & Núñez-Chicharrob, M. (2020). The effects of e-government evaluation, trust and the digital divide in the levels of e-government use in European countries, Technological Forecasting & Social Change,54, 1-14.
Sarrayrih, M. A., & Sriram, B. (2015, April). Major challenges in developing a successful e-government: A review on the Sultanate of Oman. Journal of King Saud University – Computer and Information Sciences, 27(2): 230-235.
Sonntag, M. (2003). Online learning platforms and e-government. E-Government: Legal, Technical and Pedagogical Aspects, 283-299.
Tomaszewicz, A. A. (2015). The Impact of Digital Literacy on E-government Development. Online Journal of Applied Knowledge Management. 3(2): 45-53.
Ziemba, E., Papaj, T., & Jadamus-Hacura, M. (2015). Critical success factors for adopting state and local e-government polish insights. In Proceedings of the 13th International Conference on e-Society 2015, International Association for Development of the Information Society: 95-102.