ایرجی، مهروز، قاسمی، احمدرضا، فارسیجانی، حسن و ثانوی فرد، رسول (1397). استراتژی طراحی مدل تولید پایدار صنایع.
بهرامیان، یزدان (1398). شناسایی شاخص های موثر بر رونق تولید در اقتصاد مقاومتی یزدان بهرامیان. مطالعات مدیریت و کار آفرینی، 27(1)، 360-376.
پویا، علیرضا، آذر، عادل (2010). طراحی چارچوبی جهت فرموله کردن استراتژی تولید. مدیریت فردا، 23(9)، 49-62.
دلال نصیری، سمانه، احمدی، عباداله، برزگر، مجید(1391). رابطه خلاقیت و نوآوری با رضایت شغلی در شاغلان صنایع دستی شیراز.
غفاری، رحمان، احمدیاندیوکتی، محمدمهدی و سواسری، علی (1399). رونق تولید ملی، اقتصاد مقاومتی و همبستگی ملی با تکیه بر بیانات مقام معظم رهبری. مطالعات ملی، 82(21)، 89-108.
فارسی جانی، حسن، تیموریان، مهدی (1388). بررسی عوامل موفقیت انتقال تکنولوژی برای رسیدن به کلاس جهانی (موردکاوی: شرکت هپکو).
مشبکی، اصغر، خدامی، سهیلا و تقوی شوازی،الهه (2010). نظریهی نهادی نوین تلفیقی و نقش آن بر ایجاد مزیت رقابتی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی، 2(38)، 149-174.
مقیمی، سیدمحمد، حسین زاده، ماشااله. (2014).ارائه مدلی برای بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر بهره وری سازمانی با رویکرد فرایندگرا (مطالعه در صنایع استان فارس).
نوری، حمید، رادفورد، راسل(1382). مباحث نوین در مدیریت تولید و عملیات.
ولی پور، حمیدرضا، نعمت الهی نیا، ساره (1394). مطالعات گاه نگاشتی سفال های مس سنگی تپه خله کو تاکستان.
Akbari, S., Csikvári, P., Ghafari, A., Ghezelahmad, S. K., & Nahvi, M. (2017). Graphs with integer matching polynomial zeros. Discrete Applied Mathematics, 224, 1-8.
Arafa, A., & ElMaraghy, W. H. (2011). Manufacturing strategy and enterprise dynamic capability. CIRP annals, 60(1), 507-510.
Benito-Ostolaza, J. M., Hernández, P., & Sanchis-Llopis, J. A. (2016). Do individuals with higher cognitive ability play more strategically?. Journal of Behavioral and Experimental Economics, 64, 5-11.
Brodrechtova, Y. (2008). Determinants of export marketing strategies of forest products companies in the context of transition—The case of Slovakia. Forest Policy and Economics, 10(7-8), 450-459.
Chang, H. J. (1993). The political economy of industrial policy in Korea. Cambridge journal of economics, 17(2), 131-157.
Clark, K. B. (1996). Competing through manufacturing and the new manufacturing paradigm: is manufacturing strategy passé?. Production and operations management, 5(1), 42-58.
Hill, T. (2017). Manufacturing strategy: the strategic management of the manufacturing function. Macmillan International Higher Education.
Hüschelrath, K. (2018). Strategic Behaviour of Incumbents: Rationality, Welfare and Antitrust Policy. In Competition versus Predation in Aviation Markets (pp. 3-36). Routledge.
Liang, W., & Yang, M. (2019). Urbanization, economic growth and environmental pollution: Evidence from China. Sustainable Computing: Informatics and Systems, 21, 1-9.
Maradana, R. P., Pradhan, R. P., Dash, S., Zaki, D. B., Gaurav, K., Jayakumar, M., & Sarangi, A. K. (2019). Innovation and economic growth in European Economic Area countries: The Granger causality approach. IIMB Management Review, 31(3), 268-282.
Mills, J., Platts, K., & Gregory, M. (1995). A framework for the design of manufacturing strategy processes: a contingency approach. International Journal of Operations & Production Management.
Navarro-García, A., Peris-Oritz, M., & Barrera-Barrera, R. (2016). Market intelligence effect on perceived psychic distance, strategic behaviours and export performance in industrial SMEs. Journal of business & industrial marketing.
Oliveira, J. S., Yazdani, N., Cadogan, J. W., Hodgkinson, I. R., Tsougkou, E., Story, V. M., & Boso, N. (2018). The empirical link between export entry mode diversity and export performance: A contingency-and institutional-based examination. Journal of Business Research, 88, 505-512.
Pooya, A. R., Fakoor, A. M., & Shahhoseini, R. (2015). Configuration of Manufacturing Strategy Decision Areas and Production Competitive Priorities in Line Production Systems (Multiple Case Study). Journal of Industrial Management Perspective, 5(1, Spring 2015), 9-30.
Rhee, M., & Mehra, S. (2006). Aligning operations, marketing, and competitive strategies to enhance performance: An empirical test in the retail banking industry. Omega, 34(5), 505-515.
Schroeder, R. G., Bates, K. A., & Junttila, M. A. (2002). A resource‐based view of manufacturing strategy and the relationship to manufacturing performance. Strategic management journal, 23(2), 105-117.
Shao, X. F. (2020). What is the right production strategy for horizontally differentiated product: Standardization or mass customization?. International Journal of Production Economics, 223, 107527.
Skinner, W. (1969). Manufacturing-missing link in corporate strategy.
Song, X., Zhou, Y., & Jia, W. (2019). How do economic openness and R&D investment affect green economic growth?—evidence from China. Resources, Conservation and Recycling, 146, 405-415.
Susman, G. I., & Dean Jr, J. W. (1989). Strategic use of computer-integrated manufacturing in the emerging competitive environment. Computer integrated manufacturing systems, 2(3), 133-138.
Thomas, L. J. (1985). Restoring Our Competitive Edge: Competing through Manufacturing.
Thome, J. P. (2008). Creating a sustaining value engineering function within worldwide manufacturing (Doctoral dissertation, Massachusetts Institute of Technology).
Ward, P. T., Duray, R., Leong, G. K., & Sum, C. C. (1995). Business environment, operations strategy, and performance: an empirical study of Singapore manufacturers. Journal of operations management, 13(2), 99-115.